Στόχος Θανάτου
Μετά τη διείσδυση ναρκωτικών από την Τζαμάικα στη γενέτειρά του, ο πράκτορας της Δίωξης Ναρκωτικών Τζον Χάτσερ (Στίβεν Σιγκάλ) αναλαμβάνει δράση που σπάει κόκκαλα και κεφάλια σε αυτήν την περιπέτεια!
Ο Στίβεν Σιγκάλ στα καλύτερά του! Μετά τον θάνατο του συνεργάτη του, ο πράκτορας της υπηρεσίας δίωξης ναρκωτικών Τζον Χάτσερ (Σιγκάλ) επιστρέφει στην πόλη του. Αλλά τα πράγματα εκεί έχουν αλλάξει προς το χειρότερο. Οι Τζαμαϊκανοί βαρόνοι των ναρκωτικών, με επικεφαλής έναν αρχιερέα μαύρης μαγείας, έχουν διεισδύσει στην πόλη. Οι κακοποιοί έχουν βρει τον αντίπαλό τους στο πρόσωπο του Χάτσερ. Όμως, όλα τα βουντού του κόσμου δεν θα είναι αρκετά για να τον σταματήσουν!