Σε 60 Δευτερόλεπτα
Ο θρυλικός κλέφτης αυτοκινήτων Ράνταλ Μέμφις Ρέινς νόμιζε ότι είχε αφήσει πίσω του την ταχύτητα μέχρι που αναγκάζεται να σώσει τον αδερφό του από την οργή ενός κακού μαφιόζου σε μια απόπειρα ζωής ή θανάτου!
Ο δυναμικός σούπερσταρ Νίκολας Κέιτζ και η σέξι Αντζελίνα Τζολί οδηγούν ένα ασταμάτητο κύμα ταχύτητας και αδρεναλίνης σε αυτή την επιτυχία δράσης! Ο θρυλικός κλέφτης αυτοκινήτων Ράνταλ Μέμφις Ρέινς νόμιζε ότι είχε αφήσει πίσω του την ταχύτητα μέχρι που αναγκάζεται να σώσει τον αδερφό του από την οργή ενός κακού μαφιόζου σε μια απόπειρα ζωής ή θανάτου! Αλλά με ταχύτητα που παίρνει φωτιά και συμπεριφορά που περισσεύει, ο Μέμφις συγκεντρώνει βιαστικά το παλιό του πλήρωμα, που περιλαμβάνει τον Ρόμπερτ Ντιβάλ και τον Γουίλ Πάτον, και πατά τέρμα το γκάζι σε μια κόντρα ταχύτητας για να πραγματοποιήσει την απόλυτη ληστεία αυτοκινήτου!Με ένα καυτό σάουντρακ που περιλαμβάνει τη μεγάλη επιτυχία των Cult, Painted On My Heart, αυτή η γεμάτη δράση συναρπαστική διαδρομή προχωράει γρήγορα και δεν επιβραδύνει ποτέ!