Το Ασταμάτητο Κίτρινο Γέτι: Οι Κανόνες του Γουίντερτον
Ο δήμαρχος Κρόουμ εφαρμόζει κανόνες από το πολύτιμο βιβλίο κανονισμών του. Παρακολουθήστε την παρέα καθώς προσπαθεί να συμμορφωθεί με ανόητες οδηγίες όπως "Όποιος πάει για ψάρεμα στον πάγο, πρέπει να κάνει απόλυτη ησυχία".