Little Grey Wolfy. Spring and Icy Drift
Η άνοιξη έφτασε και φέρνει μαζί της λιωμένους πάγους που επιπλέουν στο ποτάμι. Δύο φίλοι, ο λύκος κι ο λαγός, παρασύρονται από το παιχνίδι τους στο δάσος και ξαφνικά βρίσκονται πάνω σε μια παγονησίδα μέσα στο ορμητικό ποτάμι. Το παγωμένο ρεύμα κρύβει πολλούς κινδύνους, αλλά η μεγάλη τους φαντασία έρχεται να βοηθήσει. Και τώρα πια δεν βρίσκονται πάνω σε μια παγονησίδα, αλλά σε μια υπέροχη παγωμένη φρεγάτα, σαλπάροντας στη θάλασσα.
Η άνοιξη έφτασε και φέρνει μαζί της λιωμένους πάγους που επιπλέουν στο ποτάμι. Δύο φίλοι, ο λύκος κι ο λαγός, παρασύρονται από το παιχνίδι τους στο δάσος και ξαφνικά βρίσκονται πάνω σε μια παγονησίδα μέσα στο ορμητικό ποτάμι. Το παγωμένο ρεύμα κρύβει πολλούς κινδύνους, αλλά η μεγάλη τους φαντασία έρχεται να βοηθήσει. Και τώρα πια δεν βρίσκονται πάνω σε μια παγονησίδα, αλλά σε μια υπέροχη παγωμένη φρεγάτα, σαλπάροντας στη θάλασσα. Όμως, ο κίνδυνος καραδοκεί, καθώς οι γενναίοι καπετάνιοι και η βάρκα τους πλησιάζουν σε έναν καταρράκτη.