Το Ασταμάτητο Κίτρινο Γέτι
Η ζωή μιας μικρής πόλης, πάνω από τον Αρκτικό Κύκλο, ξεφεύγει από τον έλεγχο όταν ένα τεράστιο, ξεκαρδιστικό και ασταμάτητο κίτρινο γέτι φτάνει στην πόλη και γίνεται φίλος με δύο 12χρονα παιδιά.
Ο 12χρονος σέρφερ Όσμο και ο μπαμπάς του μετακομίζουν από την παραλία, για να ζήσουν μαζί με κάποιους μακρινούς συγγενείς τους, σε μια περίεργη πόλη του Γουίντερτον. Εκεί χιονίζει όλο τον χρόνο και απαγορεύονται αυστηρά τα τέρατα. Ο Όσμο μαζί με τη γενναία ξαδέρφη του, τη Ρίτα, δημιουργούν μια απίθανη φιλία με ένα πανύψηλο, κίτρινο γέτι. Το όνομά του είναι Γκούσταβ και είναι ένας ασταμάτητος, γιγάντιος γκαφατζής. Ενωμένοι, τα ατρόμητα ξαδέλφια, βοηθούν τον Γκούσταβ να παραμείνει κρυμμένος από τον θείο του Όσμο, τον δήμαρχο Κρόουμ, ο οποίος μισεί τα τέρατα. Ταυτόχρονα όμως εξερευνούν όλες τις απίθανες, ξεκαρδιστικές περιπέτειες που μπορεί να τους προσφέρει το παγωμένο τους σπίτι.