Το μιούζικαλ των Ρότζερς και Χάμερσταϊν ενέπνευσε αυτήν την ιστορία της γκουβερνάντας που κέρδισε την καρδιά της οικογένειας Φον Τραπ και της οποίας το θάρρος τούς οδήγησε πέρα από τις Άλπεις στην πτήση τους προς την ελευθερία το 1938.