Ασ'το να Λάμψει
Στην Ατλάντα της Τζόρτζια, ο Σάιρους ΝτεΜπαρτζ και ο κολλητός του, Κρις ΜακΝτάφι, επανενώνονται με την παιδική τους φίλη, την έφηβη διάσημη τραγουδίστρια Ροξάν «Ρόξι» Άντριους, της οποίας η δισκογραφική εταιρεία είναι χορηγός διαγωνισμού συγγραφής στίχων σε μια εφηβική λέσχη.
Στην Ατλάντα της Τζόρτζια, ο Σάιρους ΝτεΜπαρτζ (Τάιλερ Τζέιμς Γουίλιαμς) και ο κολλητός του, Κρις ΜακΝτάφι (Τρέβορ Τζάκσον), επανενώνονται με την παιδική τους φίλη, την έφηβη διάσημη τραγουδίστρια Ροξάν «Ρόξι» Άντριους (Κόκο Τζόουνς), της οποίας η δισκογραφική εταιρεία είναι χορηγός διαγωνισμού συγγραφής στίχων σε μια εφηβική λέσχη. Ο Σάιρους, που γράφει μουσική με το ψευδώνυμο «Τρουθ» (Αλήθεια), γράφει συγκινητικούς στίχους για τη Ρόξι και κερδίζει, αλλά, προς απογοήτευσή του, η δουλειά του αποδίδεται λανθασμένα στον Κρις. Χωρίς την αυτοπεποίθηση να βγει μπροστά, ο Σάιρους μένει στην άκρη, ενώ ο Κρις όχι μόνο παίρνει τη δόξα για τους στίχους, αλλά τελικά αρχίζει να κερδίζει και την καρδιά της Ρόξι. Τώρα, εξαρτάται από τον αληθινό ποιητή να ξεπεράσει την αυτοαμφισβήτησή του, να αρπάξει την ευκαιρία να αποκαλύψει τον αυθεντικό εαυτό του και να ακολουθήσει τα όνειρά του.