Marvel Rising: Η Μάχη των Συγκροτημάτων
Η Gwen (Ghost-Spider) πρέπει να συνεργαστεί με τους σούπερ ήρωες φίλους της για να νικήσει τη Screaming Mimi στους δρόμους της Νέας Υόρκης και να συνεργαστεί με το συγκρότημά της, τους Emm-Jays, για να νικήσει τη μπάντα της Screaming Mimi στη σκηνή.