Οι Εκδικητές: Η Εποχή του Ultron
Οι καλές του προθέσεις προκαλούν χάος, όταν ο Tony Stark (Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ) άθελά του δημιουργεί τον Ultron, ένα τέρας τεχνητής νοημοσύνης που ορκίζεται να φέρει "παγκόσμια ειρήνη" μέσω του μαζικού αφανισμού. Τώρα οι Εκδικητές πρέπει να ενωθούν για να τον νικήσουν και να σώσουν την ανθρωπότητα.