Ντοκιμαντέρ, Αστυνομικό
Ένα ωριαίο αφιέρωμα της σειράς Drugs, Inc. που ακολουθεί τα βαποράκια και παρουσιάζει τα πράγματα μέσα από τα δικά τους μάτια. Ομάδες εμπόρων ναρκωτικών στη Νέα Υόρκη, την Ατλάντα και το Πόρτλαντ μάς ξεναγούν στην καθημερινότητά τους.
Ωμό. Χωρίς σενάριο. Αυθεντικό. Ένα ωριαίο αφιέρωμα της σειράς Drugs, Inc. που ακολουθεί τα βαποράκια και παρουσιάζει τα πράγματα μέσα από τα δικά τους μάτια. Ομάδες εμπόρων ναρκωτικών στη Νέα Υόρκη, την Ατλάντα και το Πόρτλαντ μάς ξεναγούν στην καθημερινότητά τους. Από ανταλλαγές πυροβολισμών με αντίπαλες συμμορίες, είσπραξη χρεών, αποφυγή της αστυνομίας, μέχρι μία βουτιά σε ένα ανοιχτό φρεάτιο ανελκυστήρα, αυτό το αφιέρωμα προσφέρει στον θεατή μία πραγματικά μοναδική εμπειρία.