Φινέας και Φερμπ - Η Ταινία: Στη 2η Διάσταση
Ο Φινέας και ο Φερμπ ανακαλύπτουν τελικά ότι ο Πέρι, ο αγαπημένος τους πλατύποδας, είναι μυστικός πράκτορας. Τον ακολουθούν σε μια μεγάλη περιπέτεια που τους εκτοξεύει σε άλλη διάσταση, όπου ένας κακός Δρ Ντούφενσμιρτζ έχει ενώσει τις δυνάμεις του με το "Πλάτυμποργκ" για να καταλάβει μια εναλλακτική περιοχή Τριών Πολιτειών. Τώρα η παρέα πρέπει να αντιμετωπίσει τον Δρα Ντούφενσμιρτζ και να παίξει κουτσό άλλης διάστασης για να καταφέρει να γυρίσει σπίτι.
Ο Φινέας και ο Φερμπ ανακαλύπτουν τελικά ότι ο Πέρι, ο αγαπημένος τους πλατύποδας, είναι μυστικός πράκτορας που πολεμά τις δυνάμεις του κακού κάθε μέρα. Τον ακολουθούν σε μια περιπέτεια που τους εκτοξεύει σε άλλη διάσταση, όπου ένας πραγματικά κακός Δρ Ντούφενσμιρτζ έχει καταλάβει μια εναλλακτική περιοχή Τριών Πολιτειών. Όταν αποκαλύπτουν τη σκευωρία του για να ταξιδέψουν πίσω στη διάστασή τους και να καταλάβουν τη δική τους περιοχή Τριών Πολιτειών, η ομάδα και οι άλλοι τους εαυτοί πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να τον σταματήσουν.