Οι Πειρατές της Καραϊβικής: Η Κατάρα του Μαύρου Μαργαριταριού
Όταν ο πονηρός καπετάνιος Μπαρμπόσα κλέβει το πλοίο του Τζακ Σπάροου και απάγει την όμορφη κόρη του κυβερνήτη, Ελίζαμπεθ, ο παιδικός της φίλος Γουίλ Τέρνερ ενώνει τις δυνάμεις του με τον Τζακ για να τη σώσει και να ξαναπάρει το πλοίο του Τζακ, το Μαύρο Μαργαριτάρι.
Η κατεργάρικη μα γοητευτική ζωή του πειρατή καπετάνιου Τζακ Σπάροου ανατρέπεται όταν ο άσπονδος εχθρός του, ο πονηρός καπετάνιος Μπαρμπόσα, κλέβει το πλοίο του, το Μαύρο Μαργαριτάρι, και αργότερα επιτίθεται στην πόλη του Πορτ Ρουαγιάλ απάγοντας την όμορφη κόρη του κυβερνήτη, Ελίζαμπεθ. Σε μια ηρωική προσπάθεια να τη σώσει και να ξαναπάρει το Μαύρο Μαργαριτάρι, ο παιδικός φίλος της Ελίζαμπεθ, Γουίλ Τέρνερ, ενώνει τις δυνάμεις του με τον Τζακ. Αυτό́ που δεν ξέρει, όμως, ο Γουίλ είναι ότι ο Mπαρμπόσα και το πλήρωμά́ του είναι καταδικασμένοι από έναν καταραμένο θησαυρό να ζουν παντοτινά ως ζωντανοί νεκροί.