Speed
Ένας αστυνομικός του Λος Άντζελες (Κιάνου Ριβς) παγιδευμένος σε ένα αστικό λεωφορείο που πρόκειται να εκραγεί αν πέσει κάτω από τα 80 χιλιόμετρα την ώρα πρέπει να βοηθήσει μία από τους τρομοκρατημένους επιβάτες (Σάντρα Μπούλοκ) να οδηγήσει το λεωφορείο σε ασφαλές μέρος!
Ο Κιάνου Ριβς, η Σάντρα Μπούλοκ και ο Ντένις Χόπερ πρωταγωνιστούν σε αυτό το συγκλονιστικό θρίλερ γεμάτο συναρπαστικές επικίνδυνες σκηνές και απροσδόκητο ρομαντισμό. Ο Τζακ Τρέιβεν (Ριβς) είναι ένας αστυνομικός του Λος Άντζελες που στάλθηκε για να αποσυνδέσει μια βόμβα που είχε τοποθετήσει σε ένα λεωφορείο ένας κακοποιός (Ντένις Χόπερ). Όχι μόνο αυτό, αλλά ο Τζακ και μία επιβάτης (Μπούλοκ) πρέπει να οδηγήσουν το λεωφορείο στους δρόμους της πόλης με ταχύτητα μεγαλύτερη των 80 χλμ. την ώρα, διαφορετικά η βόμβα θα εκραγεί!