Η Λαίδη και ο Αλήτης
Ερωτευτείτε με την κλασική ταινία της Disney. Ζήστε τις περιπέτειες της Λαίδης, ενός καλομαθημένου κόκερ σπάνιελ, και του Αλήτη, ενός αδέσποτου με χρυσή καρδιά. Αυτό το συγκινητικό παραμύθι γοητεύει μια νέα γενιά οικογενειών.
Ερωτευτείτε με την πιο αγαπημένη κλασική ταινία της Walt Disney. Ζήστε τις συναρπαστικές περιπέτειες της Λαίδης, ενός γλυκού καλομαθημένου κόκερ σπάνιελ, και του Αλήτη, ενός ανεξάρτητου κοπρίτη με χρυσή καρδιά. Αυτή η συγκινητική ιστορία γοητεύει μια νέα γενιά οικογενειών και θαυμαστών με τα υπέροχα κινούμενα σχέδια, τα αξέχαστα τραγούδια και μια από τις ωραιότερες ιστορίες αγάπης όλων των εποχών.