Πινόκιο
Με τον πιστό του φίλο Τζίμινι Κρίκετ στο πλευρό του, το ξύλινο αγόρι Πινόκιο ξεκινάει φανταστικές περιπέτειες που δοκιμάζουν τη γενναιότητα, την πίστη και την ειλικρίνειά του μέχρι να θριαμβεύσει στην αναζήτηση του για την εκπλήρωση της επιθυμίας του: να γίνει αληθινό αγόρι.
Η διαχρονική ιστορία του Πινόκιο εμπνέει μια νέα γενιά με τα αριστοτεχνικά κινούμενα σχέδια, τη βραβευμένη μουσική και τους αξέχαστους χαρακτήρες. Όταν ο αξιαγάπητος Τζεπέτο δημιουργεί μια ξύλινη μαριονέτα, η επιθυμία του εκπληρώνεται όταν αυτή ζωντανεύει ως μικρό ξύλινο αγόρι. Με τον πιστό φίλο του Τζίμινι Κρίκετ στο πλευρό του, που είναι και η συνείδησή του, ο Πινόκιο ξεκινάει φανταστικές περιπέτειες που δοκιμάζουν τη γενναιότητα, την πίστη και την ειλικρίνειά του μέχρι να θριαμβεύσει στην αναζήτηση της επιθυμίας της καρδιάς του: να γίνει αληθινό αγόρι. Περιέχονται εικόνες προϊόντων καπνού.