Οι Αριστόγατες
Μια γάτα ράτσας και τα τρία γατάκια της απαγάγονται από έναν άπληστο μπάτλερ που ελπίζει να πάρει την κληρονομιά που τους άφησαν. Τα πράγματα μοιάζουν απελπιστικά μέχρι τη στιγμή που γίνονται φίλοι με τον Τόμας Ομάλεϊ, έναν καλόβολο αδέσποτο γάτο.
Στην καρδιά του Παρισιού, μια καλόκαρδη κι εκκεντρική ηλικιωμένη εκατομμυριούχος, αφήνει όλη της την περιουσία κληρονομιά, στη Δούκισσα, την αριστοκράτισσα γάτα της και στα τρία μικρά γατάκια της. Το γέλιο και η περιπέτεια ξεκινάει όταν ο αχόρταγος και φιλόδοξος μπάτλερ διοργανώνει την τρελή απαγωγή τους με την ελπίδα να πάρει τον έλεγχο της περιουσίας. Τώρα εξαρτάται από τον Τόμας Ο’ Μάλεϊ, τοv σκληρό και τυχοδιώκτη γάτο της γειτονιάς, και την αφιερωμένη στην τζαζ μπάντα του, αν θα σώσουν την κατάσταση.