Ιστορίες Καλοσύνης
Σε σκηνοθεσία Γιώργου Λάνθιμου, οι "Ιστορίες Καλοσύνης" είναι ένα τρίπτυχο αφήγημα που ακολουθεί έναν άντρα χωρίς επιλογή που προσπαθεί να πάρει τον έλεγχο της ίδιας του της ζωής, έναν αστυνομικό ανήσυχο μετά την επιστροφή της γυναίκας του που φαίνεται να έχει αλλάξει μετά την εξαφάνισή της στη θάλασσα, και μια γυναίκα αποφασισμένη να βρει κάποια με ξεχωριστό ταλέντο, που προορίζεται να γίνει μεγάλη πνευματική ηγέτης.