Η Μικρή Γοργόνα
Η «Μικρή Γοργόνα» αναπαριστά την αγαπημένη ιστορία της Άριελ, μιας γοργόνας που λαχταράει να ζήσει στη στεριά και έτσι, ενάντια στις επιθυμίες του πατέρα της, ανεβαίνει στην επιφάνεια της θάλασσας. Η Άριελ ξεκινάει ένα απρόσμενο ταξίδι εσωτερικής αναζήτησης καθώς συναντάει έναν πρίγκιπα, μια μάγισσα της θάλασσας και έναν απίθανο καινούργιο κόσμο.