Χριστουγεννιάτικος Εφιάλτης (του Τιμ Μπάρτον)
Αφού βαρέθηκε με την ίδια παλιά ρουτίνα του τρομάγματος και των ουρλιαχτών, ο Βασιλιάς Κολοκύθας Τζακ Σκέλινγκτον λαχταρά να σκορπίσει τη χαρά των Χριστουγέννων. Αλλά η ευχάριστη αποστολή του θέτει τον Άγιο Βασίλη σε κίνδυνο και δημιουργεί έναν εφιάλτη για τα καλά μικρά αγόρια και κορίτσια παντού.
Μπείτε σε έναν απίστευτο κόσμο μαγείας και θαύματος, όπου η κάθε γιορτή έχει τον δικό της ξεχωριστό τόπο. Αυτή είναι η ειλικρινής ιστορία του Τζακ Σκέλινγκτον, του Βασιλιά Κολοκύθα της πόλης του Χαλοουίν, και όλων των πραγμάτων που σκάνε το βράδυ. Αφού βαρέθηκε με τις ίδιες παλιές φάρσες και κεράσματα, λαχταρά κάτι περισσότερο και σύντομα πέφτει πάνω στη μαγεία της πόλης των Χριστουγέννων. Όταν ο Τζακ αποφασίζει να φέρει αυτή τη χαρούμενη γιορτή πίσω στην πόλη του Χαλοουίν, το όνειρό του να πάρει τη θέση του Άγιου Βασίλη καταρρέει και εναπόκειται στη Σάλι, μια κούκλα από κουρέλια που αγαπάει τον Τζακ, να μπαλώσει πάλι τα πράγματα.