Wave
Ο Γκασπάρ Ρούμπικον ξυπνάει από κώμα μιλώντας μια πλήρως διαμορφωμένη αλλά αγνώριστη γλώσσα, μπερδεύοντας τους ειδικούς σε όλον τον κόσμο όταν δημοσιεύει ένα βίντεο στο διαδίκτυο.