Naissance d'une étoile
Η Έμα πρόκειται να γίνει η νέα μπαλαρίνα στην αριστοκρατική Όπερα του Παρισιού. Όμως, κρύβει ένα συγκλονιστικό μυστικό που θα μπορούσε να υπονομεύσει την επιτυχία της και να καταστρέψει τον στόχο της ζωής της.