Agents Of S.H.I.E.L.D.
Μια ομάδα πρακτόρων από την οργάνωση που είναι γνωστή ως Α.Σ.Π.Ι.Δ.Α. ερευνά το νέο, το παράξενο και το άγνωστο σε όλο τον κόσμο, προστατεύοντας το συνηθισμένο από το ασυνήθιστο.