Brickleberry
Πρόκειται για μια κωμική σειρά animation που επικεντρώνεται σε μια ομάδα απροσάρμοστων, αδιάφορων και χωρίς προσόντα δασοφυλάκων. Καθώς αντιμετωπίζουν το κλείσιμο του πάρκου τους, μια νέα δασοφύλακας μπαίνει στο σώμα, με σκοπό να πειθαρχήσει αυτό το δυσλειτουργικό τσούρμο.
Πρόκειται για μια κωμική σειρά animation που επικεντρώνεται σε μια ομάδα απροσάρμοστων, αδιάφορων και χωρίς προσόντα δασοφυλάκων. Καθώς αντιμετωπίζουν το κλείσιμο του πάρκου τους, μια νέα δασοφύλακας μπαίνει στο σώμα, με σκοπό να πειθαρχήσει αυτό το δυσλειτουργικό τσούρμο. Η σειρά ακολουθεί αυτό το μάτσο τρελάρες δασοφύλακες, που κάνουν ό,τι χειρότερο για τη λειτουργία του πάρκου.