Όνειρο: Εταιρεία Παραγωγής
Η Ράιλι μεγαλώνει και οι αναμνήσεις της χρειάζονται λίγη παραπάνω επεξεργασία, γι’ αυτό η Χαρά και τα άλλα Βασικά Συναισθήματα τις στέλνουν στην Εταιρεία Παραγωγής Όνειρο. Η διάσημη σκηνοθέτης Πόλα Περσίμον αντιμετωπίζει τον δικό της εφιάλτη: πρέπει να δημιουργήσει το επόμενο όνειρο-επιτυχία, ενώ την αναγκάζουν να συνεργαστεί με τον Ζένι, έναν ξιπασμένο σκηνοθέτη ονειροπολήσεων, που θέλει να παίξει στη μεγάλη κατηγορία των νυχτερινών ονείρων.
Στη χρονική περίοδο μεταξύ «Τα Μυαλά που Κουβαλάς» και «Τα Μυαλά που Κουβαλάς 2», έρχεται η «Εταιρεία Παραγωγής Όνειρο», μια ολοκαίνουργια σειρά για το στούντιο μέσα στο μυαλό της Ράιλι, όπου τα όνειρα βγαίνουν αληθινά – κάθε βράδυ, στην ώρα τους και εντός προϋπολογισμού. Η Ράιλι μεγαλώνει και οι αναμνήσεις της χρειάζονται λίγη παραπάνω επεξεργασία, γι’ αυτό η Χαρά και τα άλλα Βασικά Συναισθήματα τις στέλνουν στην Εταιρεία Παραγωγής Όνειρο. Η διάσημη σκηνοθέτης Πόλα Περσίμον αντιμετωπίζει τον δικό της εφιάλτη: πρέπει να δημιουργήσει το επόμενο όνειρο-επιτυχία, ενώ την αναγκάζουν να συνεργαστεί με τον Ζένι, έναν ξιπασμένο σκηνοθέτη ονειροπολήσεων, που θέλει να παίξει στη μεγάλη κατηγορία των νυχτερινών ονείρων. Η ξεκαρδιστική, τύπου ντοκιμαντέρ σειρά της Pixar Animation Studios σε σενάριο και σκηνοθεσία Mike Jones και παραγωγή Jaclyn Simon.