Criminal Minds: Beyond Borders
Το Criminal Minds: Beyond Borders είναι ένα δράμα για ένα τμήμα του FBI που έχει επιφορτιστεί με την εξιχνίαση εγκλημάτων και τη διάσωση Αμερικανών που βρίσκονται σε κίνδυνο ενώ βρίσκονται στο εξωτερικό.
Το Criminal Minds: Beyond Borders είναι ένα δράμα για το εξειδικευμένο τμήμα του FBI που είναι επιφορτισμένο με την εξιχνίαση εγκλημάτων και τη διάσωση Αμερικανών που βρίσκονται σε κίνδυνο ενώ βρίσκονται στο εξωτερικό. Επικεφαλής της Διεθνούς Ομάδας Απόκρισης είναι ο Επικεφαλής Μονάδας Τζακ Γκάρετ, ένας έμπειρος 20χρονος βετεράνος του Γραφείου. Η ομάδα περιλαμβάνει τους Clara Seger, Matthew Simmons, Russ "Monty" Montgomery και Mae Jarvis. Αυτοί οι εξαιρετικοί πράκτορες είναι αφοσιωμένοι στην ασφαλή επιστροφή κατοίκων των ΗΠΑ στα σπίτια τους, προσδιορίζοντας και εντοπίζοντας εγκληματίες που βρίσκονται εκτός των συνόρων μας.