Στο Κουτόσπιτο
Κάθε μέρα, μια μικρή παρέα παιδιών της περιοχής έρχεται και παίζει στο Κουτόσπιτο, μια φανταστική λέσχη φτιαγμένη εξ ολοκλήρου από βαμμένα χάρτινα κουτιά. Μαζί με τους δύο φροντιστές, Τόνι Τζέιμς και Βίβιαν Μπεϊουμπέι ΜακΛάφλιν, τα παιδιά παίζουν παιχνίδια, κάνουν χειροτεχνίες, τραγουδούν, και παίζουν ιστορίες στο κουτί.