Έλενα του Άβαλορ
Η Έλενα του Άβαλορ έσωσε το μαγεμένο βασίλειό της από μια κακιά μάγισσα και τώρα πρέπει να μάθει να κυβερνά το Άβαλορ με τη βοήθεια της οικογένειας και των φίλων της.
Το ταξίδι της πριγκίπισσας Έλενας ξεκίνησε εδώ και πολύ καιρό όταν οι γονείς της και το βασίλειό της πάρθηκαν από την κακιά μάγισσα Σουρίκι. Αν και η Έλενα είναι η νόμιμος κληρονόμος του θρόνου, είναι μόνο 16 ετών και πρέπει να μάθει να κυβερνάει το Άβαλορ με τη βοήθεια ενός Μεγάλου Συμβουλίου. Με μερικούς μαγικούς φίλους στο πλάι της, οι περιπέτειες της πριγκίπισσας Έλενας θα τη βοηθήσουν να καταλάβει ότι ο νέος της ρόλος απαιτεί στοχαστική σκέψη, ψυχική αντοχή και συμπόνια, τα χαρακτηριστικά όλων των πραγματικά μεγάλων ηγετών.