Home Improvement
Τα ηλεκτρικά εργαλεία, η ανατροφή των παιδιών και η σύγχρονη ανδρική γοητεία είναι τα κωμικά δομικά στοιχεία του «Home Improvement», μιας τρυφερής και αστείας οικογενειακής κωμωδίας που ασχολείται με τα ερωτήματα των σημερινών αντρών σχετικά με το τι σημαίνει να είναι άντρες.