According to Jim
Οικογενειάρχης αλλά και κλασικό αρσενικό, ο Τζιμ είναι ο μέσος Αμερικανός. Είναι αφοσιωμένος στη γυναίκα του, τη Σέριλ, και τα πέντε παιδιά του. Ενώ αγαπά την οικογένειά του, δοκιμάζει διαρκώς την υπομονή της Σέριλ με τις χαζομάρες του. Επίσης, θεωρεί τον καλύτερό του φίλο δεδομένο.
Οικογενειάρχης αλλά και κλασικό αρσενικό, ο Τζιμ είναι ο μέσος Αμερικανός. Είναι αφοσιωμένος στην όμορφη γυναίκα του, τη Σέριλ, και τα πέντε παιδιά του, τους προέφηβους Ρούμπι, Γκρέισι και Κάιλ, και τα δίδυμα Γκόρντον και Τζόναθαν. Αγαπά την οικογένειά του, αλλά διαρκώς δοκιμάζει την υπομονή της γυναίκας του με τις χαζομάρες του. Ενίοτε θεωρεί τον κουνιάδο του δεδομένο, όπως και τον καλύτερό του φίλο, τον Άντι, που καλύπτει πεισματικά τις συνεχείς δολοπλοκίες του Τζιμ, ενώ αναζητά την τέλεια γυναίκα.