Dopesick
Η σειρά «Dopesick» εξετάζει πώς μια εταιρεία πυροδότησε τη χειρότερη επιδημία ναρκωτικών στην ιστορία της Αμερικής και μεταφέρει τους θεατές στο επίκεντρο της μάχης της χώρας με την εξάρτηση στα οπιοειδή φάρμακα. Αψηφώντας τις πιθανότητες, ήρωες αναδύονται σε μια έντονη και συναρπαστική προσπάθεια να πολεμήσουν τις άνανδρες εταιρικές δυνάμεις που βρίσκονται πίσω από αυτήν την εθνική κρίση, αλλά και τους συμμάχους τους.
Το «Dopesick» εξετάζει πώς μια εταιρεία πυροδότησε τη χειρότερη επιδημία ναρκωτικών στην ιστορία της Αμερικής. Η σειρά μεταφέρει τους θεατές στο επίκεντρο της μάχης της Αμερικής με την εξάρτηση στα οπιοειδή φάρμακα, από τα γραφεία των μεγάλων φαρμακευτικών, την αναστατωμένη μεταλλευτική κοινότητα της Βιρτζίνια, έως τους διαδρόμους της Δίωξης Ναρκωτικών. Αψηφώντας τις πιθανότητες, ήρωες αναδύονται σε μια έντονη και συναρπαστική προσπάθεια να πολεμήσουν τις άνανδρες εταιρικές δυνάμεις που βρίσκονται πίσω από αυτήν την εθνική κρίση, αλλά και τους συμμάχους τους. Η μίνι σειρά βασίζεται στο μπεστ σέλερ των New York Times από τη συγγραφέα Μπεθ Μέισι.