Little Baby Bum
Το Little Baby Bum είναι μια διασκεδαστική και εκπαιδευτική παιδική σειρά που παρουσιάζει κλασικά και νέα παιδικά τραγουδάκια. Με τους φίλους της και τους συγγενείς της, η εξάχρονη Μία βιώνει τον κόσμο γύρω της μέσω τραγουδιών και μερικές φορές και με λίγη μαγεία. Έναν κόσμο όπου τα ζώα χορεύουν, τα λεωφορεία είναι φίλοι και οι βροχερές μέρες δεν είναι ποτέ βαρετές.
Τα παιδιά λατρεύουν το τραγούδι και τον χορό με τη Μία, τον Μικρό Μαξ και μια διασκεδαστική παρέα ζώων, οχημάτων και ανθρώπων. Μέσω της μαγείας του ρυθμού και των τραγουδιών, ο κόσμος τους ζωντανεύει.