Spidey και οι Απίθανοι Φίλοι του
Ο Σπάιντι, η Γκόουστ Σπάιντερ και ο Μάιλς Μοράλες συνεργάζονται και δημιουργούν την Ομάδα Αράχνη! Με λίγη βοήθεια από τους φίλους τους, τους Avengers, οι υπερήρωες θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για να σώσουν την κατάσταση!
Ο Σπάιντι, ο αγαπημένος μας Άνθρωπος Αράχνη συνεργάζεται με την Γκόουστ Σπάιντερ (Γκουέν Στέισι) και τον Μάιλς Μοράλες και δημιουργούν την Ομάδα Σπάιντι, έχοντας στο πλευρό τους το αστείο και πιστό αραχνορομποτάκι του Σπάιντι, την Τρέισι. Όταν ο Σπάιντι αντιμετωπίζει μια δύσκολη υπόθεση και χρειάζεται κι άλλες υπερδυνάμεις, τότε ένας Avenger φίλος του θα έρθει άμεσα να βοηθήσει. Μόνη της ή με τη βοήθεια ενός Avenger, η Ομάδα Αράχνη θα βάλει τα δυνατά της για να σώσει την κατάσταση!