Ο Νόμος του Μάιλο Μέρφυ
Ο Μάιλο περιμένει πάντα να συμβεί το αναπάντεχο και ανεξάρτητα του τι μπορεί να πάει στραβά, είναι προετοιμασμένος, εφοδιασμένος με γνώση, μια τσάντα με προμήθειες και με ατελείωτη αισιοδοξία.
Ο Μάιλο είναι ο τρισέγγονος του γνωστού Μέρφι από τον «Νόμο Του Μέρφι». Ο Μάιλο περιμένει πάντα, να συμβεί το αναπάντεχο. Ανεξάρτητα του τι μπορεί να πάει στραβά, είναι προετοιμασμένος για τα πάντα, εφοδιασμένος με γνώση, μια τσάντα με προμήθειες και με ατελείωτη αισιοδοξία, που μπορεί να μετατρέψει κάθε καταστροφή σε περιπέτεια.