Τα Μωρά Μάπετ
Τα Μωρά Μάπετ είναι εδώ για να κάνουν τα όνειρα πραγματικότητα! Ελάτε μαζί με τον Κέρμιτ, την Πίγκυ, τον Φόζι, τον Άνιμαλ, τον Γκόνζο και τη Σάμμερ καθώς χρησιμοποιούν τη φαντασία τους για κάθε είδους περιπέτεια στο δωμάτιο παιχνιδιού!