Murder In The Valleys
Μέσα από τέσσερα επεισόδια, η σειρά «Murder in the Valleys» αφηγείται την ιστορία πίσω από τη μεγαλύτερη έρευνα δολοφονίας που έλαβε χώρα στην Ουαλία και τις μακροχρόνιες επιπτώσεις της. Ένα βράδυ τον Ιούνιο του 1999, τρεις γενιές μιας οικογένειας δολοφονήθηκαν βάναυσα στο μικρό χωριό Κλίνταχ της Νότιας Ουαλίας.
Μέσα από τέσσερα επεισόδια, η σειρά «Murder in the Valleys» αφηγείται την ιστορία πίσω από τη μεγαλύτερη έρευνα δολοφονίας που έλαβε χώρα στην Ουαλία και τις μακροχρόνιες επιπτώσεις της. Ένα βράδυ τον Ιούνιο του 1999, τρεις γενιές μιας οικογένειας δολοφονήθηκαν βάναυσα στο μικρό χωριό Κλίνταχ της Νότιας Ουαλίας. Για πάνω από 20 χρόνια, παρά την καταδίκη ενός ντόπιου οικοδόμου, η υπόθεση διχάζει την κοινότητα.