Φόνος στη Μορβάν
Η νεαρή Παριζιάνα μπαρίστα Αμελί Φλορότ βρίσκεται νεκρή στο σιντριβάνι της Σαν Αγκάτ, τόπο προσκυνήματος των γνωστών γκουβερναντών της Μορβάν. Η υπόθεση αποκτά ενδιαφέρον, όταν η ικανή αστυνομικός Μοντ Περίν και ο υπάλληλος της μονάδας εξιχνίασης εγκλημάτων της Ντιζόν, Ζουλιέν Ντεμαρσί, ανακαλύπτουν ότι η γιαγιά του θύματος είχε πεθάνει στο ίδιο σημείο, 80 χρόνια πριν.
Η νεαρή Παριζιάνα μπαρίστα Αμελί Φλορότ βρίσκεται νεκρή στο σιντριβάνι της Σαν Αγκάτ, τόπο προσκυνήματος των γνωστών γκουβερναντών της Μορβάν. Η υπόθεση αποκτά ενδιαφέρον, όταν η ικανή αστυνομικός Μοντ Περίν και ο υπάλληλος της μονάδας εξιχνίασης εγκλημάτων της Ντιζόν, Ζουλιέν Ντεμαρσί, ανακαλύπτουν ότι η γιαγιά του θύματος είχε πεθάνει στο ίδιο σημείο, 80 χρόνια πριν. Πρόκειται για σύμπτωση ή, όπως ισχυρίζονται κάποιοι ηλικιωμένοι, το αποτέλεσμα μιας μυστηριώδους κατάρας; Αυτή η περίπλοκη υπόθεση θα φέρει κοντά τον Ντεμαρσί, ο οποίος δυσκολεύεται πολύ να προσαρμοστεί στα ήθη κι έθιμα της επαρχίας, και τη Μοντ, κόρη ντόπιου αγρότη που μπορεί να κάνει και τον πιο δύστροπο ντόπιο να της ανοιχτεί.