Ας Περιμένει ο Θάνατος
Η σειρά «Not Dead Yet» ακολουθεί τη Νελ Σεράνο (Τζίνα Ροντρίγκεζ), μια άφραγκη και φρεσκοχωρισμένη γυναίκα, αυτοαποκαλούμενη «η καταστροφή», καθώς ξεκινά απ’ την αρχή τη ζωή και την καριέρα που είχε αφήσει πίσω πριν από 10 χρόνια. Όταν κλείνει τη μόνη δουλειά που κατάφερε να βρει, να γράφει νεκρολογίες, η Νελ ξεκινάει να δέχεται συμβουλές ζωής από μια απίθανη πηγή.
Η σειρά «Not Dead Yet» ακολουθεί τη Νελ Σεράνο (Τζίνα Ροντρίγκεζ), μια άφραγκη και φρεσκοχωρισμένη γυναίκα, αυτοαποκαλούμενη «η καταστροφή», καθώς ξεκινά απ’ την αρχή τη ζωή και την καριέρα που είχε αφήσει πίσω πριν από 10 χρόνια. Όταν κλείνει τη μόνη δουλειά που κατάφερε να βρει, να γράφει νεκρολογίες, η Νελ ξεκινάει να δέχεται συμβουλές ζωής από μια απίθανη πηγή. Βασισμένο στο βιβλίο «Confessions of a 40-something F**K Up», της Αλεξάντρα Πότερ.