American Housewife
Η Κέιτι Ότο, μια σύζυγος και μητέρα τριών παιδιών γεμάτη αυτοπεποίθηση, μεγαλώνει την ελαττωματική οικογένειά της στην πλούσια πόλη του Γουέστπορτ στο Κονέκτικατ, η οποία απαρτίζεται από «τέλειες» μαμάδες και τους «τέλειους» απογόνους τους.