Ο εξερευνητής και ειδικός σε θέματα επιβίωσης Χέιζεν Αντέλ αντιμετωπίζει την μεγαλύτερη του πρόκληση: παλεύει να περάσει μια ανεξερεύνητη έκταση 800 χιλιομέτρων στον Αμαζόνιο, χρησιμοποιώντας μόνο παραδοσιακές μεθόδους επιβίωσης.