Revenge
Ο κόσμος στον οποίο έχει βυθιστεί η Έμιλι συνδέεται με μια σκοτεινή οικογενειακή ιστορία και η Έμιλι δεν είναι καθόλου αυτό που δείχνει.
Όταν η Έμιλι Θορν ήταν η νεότερη άφιξη στα Χάμπτονς, ήταν, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, ένα σοφιστικέ και φιλικό «κορίτσι της διπλανής πόρτας». Μα ο κλειστός κόσμος όπου έχει βυθιστεί συνδέεται με μια σκοτεινή οικογενειακή ιστορία και η Έμιλι δεν είναι καθόλου αυτό που δείχνει. Η Έμιλι έχει επιστρέψει στα Χάμπτονς με άλλη ταυτότητα με έναν και μόνο σκοπό: την εκδίκηση. Τώρα πρέπει να αντιμετωπίσει τις συνέπειες των πράξεών της και το χάος που έχει προκαλέσει στους γύρω της ενώ συνεχίζει να εκδικείται τον θάνατο του πατέρα της.