Φάκελος: Επιθέσεις Καρχαριών
Ερευνούμε τις πιο σοκαριστικές επιθέσεις καρχαριών και μαθαίνουμε την αλήθεια για τον πιο παρεξηγημένο θηρευτή της φύσης.