Ντοκιμαντέρ, Ζώα και φύση
Το νησί Νόρφολκ αποτελεί σπίτι για τους μεγαλύτερους καρχαρίες τίγρεις στη Γη, αλλά γιατί είναι τόσο μεγάλοι; Οι επιστήμονες ερευνούν γιατί υποπτεύονται μία ασυνήθιστη διατροφή από πεταμένο βοδινό.
Έχει γίνει το μικρό νησί του νότιου Ειρηνικού σημείο ντράιβ-θρου για μπέργκερ για τους μεγαλύτερους καρχαρίες τίγρεις του κόσμου; Παρασύροντας τους τεράστιους καρχαρίες στη βάρκα τους, οι βιολόγοι καρχαριών Λόρεν Μέγιερ, Τσάρλι Χουβενίρς και Άνταμ Μπαρνέτ ερευνούν και εκπλήσσονται όταν ανακαλύπτουν ότι το βοδινό δεν είναι το μόνο ασυνήθιστο γεύμα στο μενού.