Ντοκιμαντέρ, Ζώα και φύση
Μια ομάδα εξερευνητών με επικεφαλής τον οικολόγο, Δρ Ένρικ Σάλα, εξερευνά τη θάλασσα και τη στεριά των νησιών Πίτκερν στο Νότιο Ειρηνικό. Αυτά τα μυστηριώδη νησιά, που εποικίστηκαν από στασιαστές, θα μπορούσαν να αποτελέσουν μια πύλη στον χρόνο σε ένα θαλάσσιο οικοσύστημα γεμάτο ζωή και το κορυφαίο αρπακτικό των υφάλων - τους καρχαρίες.