Η Μαγεία του Σκίτσου
Η Μαγεία του Σκίτσου μάς βάζει στο σχεδιαστήριο και στις ζωές ταλαντούχων καλλιτεχνών. Κάθε επεισόδιο επικεντρώνεται σε έναν καλλιτέχνη που μας μαθαίνει πώς να σχεδιάζουμε έναν γνωστό χαρακτήρα από τις ταινίες κινουμένων σχεδίων της Disney. Καθώς μαθαίνουμε τα βήματα του σχεδίου, ανακαλύπτουμε ότι οι καλλιτέχνες έχουν μια μοναδική ιστορία να μας πουν για το πώς κατέληξαν να δουλεύουν στην Disney και στον συγκεκριμένο χαρακτήρα.
Μια πολύ ζεστή σειρά ντοκιμαντέρ, η Μαγεία του Σκίτσου μάς βάζει στο σχεδιαστήριο και στις ζωές ταλαντούχων καλλιτεχνών. Κάθε επεισόδιο επικεντρώνεται σε έναν καλλιτέχνη που μας μαθαίνει πώς να σχεδιάζουμε έναν γνωστό χαρακτήρα από τις ταινίες κινουμένων σχεδίων της Disney. Καθώς μαθαίνουμε τα βήματα του σχεδίου, ανακαλύπτουμε ότι οι καλλιτέχνες έχουν μια μοναδική ιστορία να μας πουν για το πώς κατέληξαν να δουλεύουν στην Disney και στον συγκεκριμένο χαρακτήρα. Από τους δημιουργούς του Chef's Table, αυτή η αποκλειστική εμπειρία θα δείξει στους θεατές όλων των ηλικιών πώς ζωντανεύουν οι αγαπημένοι τους χαρακτήρες και θα τους συστήσει στους καλλιτέχνες που τους σχεδιάζουν.