Years after the accidental death of his daughter during a bank heist, Modesto mistakenly looks into a deposit box and finds documents that prove his daughter's death wasn't an accident – it was murder.
Modesto, an honest, hard-working man, is the director of a Costa del Sol bank branch. One day, robbers break open the security boxes at his bank and leave him trapped. One of the burglarized containers is Box 507, and its contents reveal that his daughter's death, which took place a few years earlier, was not an accident.