Suenos De Libertad
The return of Andrés, his estranged brother, only adds fuel to the fire. Andrés suspects that Jesús is plotting to seize full control of the company, and he’s come back to protect their father, Damián, from his ruthless schemes. As tensions escalate, Begoña suffers under Jesús’s cruelty, but an unexpected bond grows between her and Andrés. Their connection is dangerous, forbidden, and exactly the kind of betrayal that could push Jesús over the edge.
After the collapse, Damián is in serious condition, causing conflict within his family.
Begoña lies to Jesús about a call she receives, revealing a side of him she’s never seen.