La Encrucijada
César Bravo returns, almost thirty years later, to the land where he was born, at a time when no one remembers his father's last name or the tragic circumstances surrounding his death; although his appearance as an adventurous tourist doesn't give him away, he knows exactly why he's come—he will not find peace until he brings justice and puts Octavio Oramas behind bars.
César Bravo returns, almost thirty years later, to the land where he was born, at a time when no one remembers his father’s last name or the tragic circumstances surrounding his death and that of his grandparents. Although his appearance as an adventurous tourist doesn’t give him away, he knows exactly why he’s come back: he will not have peace until he achieves justice and puts Octavio Oramas behind bars—the man who stole his father’s family history and everything that belonged to him in order to build his own empire. Seen as the great benefactor of a coastal town he raised from nothing and which now bears his name, Octavio runs his businesses and his family with an iron fist from the very place where he was born and where everything began. His luxury hotel complexes transformed the national tourism landscape, and his subsidiaries in the world’s most exclusive destinations and major cities have helped to elevate the Spain Brand internationally. Loved and hated in equal measure, everyone fears him, and no one dares to question his immense power—until César arrives. Although he has spent the past few years investigating Octavio’s life and businesses and has meticulously planned his revenge, what César doesn’t expect is to cross paths with Amanda Oramas and to risk his life to save the apple of his enemy’s eye. From that first encounter, the attraction between them is genuine and undeniable, and César believes he can take from Octavio what he treasures most by winning over his daughter, but Amanda is no easy prey: she is a beautiful, determined, and independent executive who runs her own company, although she also holds shares in the Oramas Group, and proud and bold, she has admired her father deeply since childhood, knowing only his successful and kind side, with whom she shares a close and affectionate relationship.
Amanda discovers that her father is trying to sabotage her new jewelry business.