G.O.A.T.
Talking Goats? Trick Shots? Elephant Toothpaste?! All that and more as we scour the internet to bring you the greatest of all time viral vids that have rocked the digital world.
G.O.A.T. scours the internet to compile the greatest of all time viral videos across YouTube, TikTok and Instagram. The series is packed with some of the biggest influencer talent for kids such as Mark Rober, Unspeakable and Rocket Jump to name a few. In the series you'll get everything from Ninja Squirrel Mazes, Unbelievable Trick Shots, Cats & Dominoes, Shark Attack experiments and much more.