Hexed: Good Luck for Bad Luck
A shy journalist conducts an investigation about the "Hexed", which confirms the existence of people who produce misfortune around them involuntarily. But a powerful media businessman prevents the truth from coming to light. Together with Vicente, the most dangerous "Hexed" in the country, Roque will fight to unveil the truth, unaware that he is discovering a much more complex world than he thinks.
Roque Durriel, a shy journalist, conducts an investigation about the "Hexed", which confirms the existence of people who inexplicably produce misfortune and disgrace around them involuntarily. But his work fails to see the light of day because of Valerga, a despot and powerful media businessman. Together with Vicente, the most dangerous "Hexed" in all of Buenos Aires, Roque will try to confront Valerga, unaware that his search for the truth will plunge him into a world full of hexed people, paranormal events, and conspiracies that he would never have imagined.