The Chameleon: Unchangeable Past
Sabrina Correa is a journalist with a daughter and a successful husband. However, her world collapses with the reappearance of Salvador Carvallo, a famous artist who reopens dark chapters of a past that Sabrina thought she had forgotten. Confronted with the past and the discovery of a new secret in the present, Sabrina has to fight to reveal the truth even if no one else is willing to listen.